fredag 2 september 2016

Det går (inte) bra nu...

*Gäsp*

Är omåttligt trött idag efter att ha varit uppe två gånger med Oliver i natt - han har varit hemma med Tobbe sedan i går morse för han var så hängig och hade ont i halsen, och på kvällen fick han ganska snabbt feber. Jag borde bara kommit ihåg att han ofta kräks när han får lite högre feber, men det hade jag tydligen förträngt, därav var jag uppe två gånger i natt och bytte sängkläder och gjorde andra trevliga, relaterade saker... Jag ska bespara er detaljerna.

Lukas var ju hemma med mig i onsdags, bara rejält förkyld, men han är i alla fall på skolan och är numer bara lite snuvig. Misstänker att Oliver ev. har fått halsfluss, det såg ut så igår, men vi får väl se lite hur det blir idag.

Som grädden på moset har dessutom vår tvättmaskin pajjat sedan en vecka tillbaka, idag kommer äntligen en ny, men tvätthögarna hemma ser nu ganska hotfulla ut... Därav lite dåligt med bloggande. Idag blir det inga fredagslänkar, pga ovanstående, men jag vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar