onsdag 21 september 2016

Juliga tankar

Idag släppte IKEA bilder på sin julkollektion - vilket kanske känns lite mysko när det fortfarande är nästan sommartemperaturer ute.

Bild från IKEA's blogg


Men, förutom att halva mitt hem kommer från IKEA så måste jag ändå säga att jag verkligen gillar deras stylister/inredare. Jag gillar att deras julbilder inte är sådär "tomtiga" och klassiskt juliga, utan att de mest bara skriker ut "MYS"! Tror det är det som gör att de ser lockande ut även en solig dag i september, för trots allt är det väl ingen som missat att det vid det här laget redan är kolsvart ute vid åtta på kvällen? Att krypa ner under en filt med en kopp te och tända ljus ÄR ju grymt mysigt, fast jag skulle ju önska att det faktiskt inte blev mörkt ännu tidigare än vad det blir nu.

Vad tycker du om deras nya julkollektion?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar